2015. december 16., szerda

Első hivatalos poszter

Na, hát sziasztok drága Bajnokok! :)
Ma meghoztam nektek A szikra első hivatalos posztert - és egyet, amit én szerencsétlenkedtem össze PicsArtal :D

Először természetesen az enyémet kapjátok meg, hogy tovább csigázzalak benneteket.


 
Bizoony, ilyen szörnyű lett. :D
De itt van az első hivatalos poszter, ami ezerszer jobban néz ki, mint az én kis bénaságom. Ezt a csodálatos alkotást Tábi Sára készítette nekem, amiért örökké hálás leszek neki :)
Van még egy, amit nem ő, hanem Lyla Cambell csinált, naa, az lesz az utolsó hiatalos :) De nem is húzomtovább a szót, itt van:
 
Mi a véleményetek róla? Nekem nagyon tetszik. Kommentben bátram osszátok meg a véleményeteket, vagy akár chatben is, pipálhattok is, teljesen mindegy, csak mondjatok valamit :)
Január, mindjárt itt van. Addig is...
....sose hagyjon el benneteket a remény!
Lauren W.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ú nagyon tetszik mind a kettő! :D
    Már nagyon várom a Szikrát! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      köszönöm (Sára nevében is) :)
      Hamarosan...hamarosan :))
      Lauren W.

      Törlés