2015. november 16., hétfő

Közérdekű

Nos hát, sziasztok, önkéntesek (új beköszönés :D)
Biztos sokan megörültök, hogy esetleg valami csoda folytán új rész érkezik, de aki így tett, azt el kell keserítsem..egy pöppet.
A csoportba már írtam, de gondoltam egy bejegyzés elejére idesúvasztom, hátha ott valaki nem olvassa. Érdekelne, hogy ha vannak, akkor mik a kedvenc idézeteitek/beszólásaitok/gondolatiatok/stb. Glimmer Történetéből. Ebből szeretnék majd összeállítani egy bejegyzést, így ha leírnátok ezeket, hát eszméletlen hálás lennék nektek! :)
Ezzel "zárnám" úgymond a GT-t, úgy gonodolom ez lenne a megfelelő.
Igen, és itt szépen le is lőttem a meglepit, hiszeneredetileg nem akartam elmondani nektek, de most megteszem, csak mert boldog vagyok az irodalom ötös miatt.
Naakkormégmitisakartammondani....
Ja igen, tehát, írjátok le nekem a fent említetteket, és én ezekből megcsinálom a bejegyzést, így ti is el tudjátok olvasni az általatok kedvelt idézeteket- újra.
Chaten, kommentben ehhez a bejegyzéshez (ez fontos, mert máshol nem keresem) lehet írogálni :)
hétvégén új rész, addig is....
....May the odds be enven in your favour....
Lauren W.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése