2015. október 3., szombat

Design+sajnálom

Sziasztok!
Mint láthattátok, megújult a design, és valami...valami fantasztikus lett. Egyszerűen annyira kitett magáért Nicolette F., hogy az valami hihtetlen.
Itt egyébként megtaláljátok a blogot, ahonnan rendeltem.
Ezúton szeretnék bocsánatot kérni a szerkesztőktől, amiért egy e-mailt írtam nekik, hogy hibáztak.
A lényeg, hogy amior feljöttem a blogra, találtam egy designet, és egy olyan fejlécet, ami nem idevaló. Nagyon megijedtem, hogy most mi lesz, ezért írtam nekik egy gyors mailt, hogy mi törént. Igyekeztem kultúráltan fogalmazni, e ha valami nem úgy jött le, akkor azt sajnálom!
Vissza  a dizire.
A fejléc, egyszerűen bámulatos. Azt nézegetem már mióta :D
A többi meg.. hát nem találok szavakat.
Nagyon szépen KÖSZÖNÖM!

Valamint...
... túlléptük a 6000 oldalmegjelenítést. Hát, ezt is nagyon köszönöm. Majának, Johannának, Dodonak (új nevén Dorothynak) és a többieknek a lelkes támogatást :)

Más...
Ne haragudjatok, hogy nem volt új rész ma, és nem is lesz (mármint, az e heti kimarad) mert be kell valljam, megint behoztam magam. Tegnap fejeztem be az 5.-et, a 6.- pedig sehol sincs konkrétan. Szóval, igykeszem, de megint beleestem a(z) kedv ihlet, és idő hiány nevű betegségbe. de nyugodjatok meg, hamarosan újra itt leszek veletek. Semmi pénzért nem hagynám abba idő előtt :D

Nektek mi a véleményetek a desinről? :)

Lauren W.

6 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Nagyon nagyon jó a design. :D
    Ölel: Dorothy Reed

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nagyon örülök, hogy tetszik...és én is ugyanezt gondolom róla. :D
      Puszi: Lauren W.

      Törlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy tetszik :)
    A fejléc kapcsán volt egy kis probléma a kép linkjével, de mint látod, sikerült kijavítanom :)
    Köszönöm szépen, hogy tőlünk rendeltél!

    Ölel,
    Nicolette

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Igen, és meg is ijedtem, de nem kellett volna :)
      Nagyon tehetségesek vagytok/vagy, és nem kellett volna kételkednem :)
      Puszi: Lauren W.

      Törlés
  3. Sziia!
    Szerintem is nagyon jó lett a fejléc és a design is. Sajnálom, hogy nem lett új rész de megértelek. :) Tehát kíváncsian várom a folytatást :)

    Viki^^ :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, és köszönöm a megértést :)
      Igyekszem azért minél előbb hozni! :)
      Puszi: Lauren W.

      Törlés