2016. március 1., kedd

30 feliratkozós különkiadás

Sziasztok, Bajnokok!
Stílusosan a 30 feliratkozóhoz, 30 tényt hoztam Glimmer történetéről. Érdektelennek is mondhatám, de szerintem elég izgisek (HAHAHAHA) és sokat nem tudhattok még rólam és a GT-ről. Remélem, hogy tetszeni fog nektek! Lesznek benne "kulissza titkok" és az írással kapcsolatos tények.
Pénteken új rész, amiben szemszögváltáltás fog történni. Te jó ég, egyáltalán nem megy nekem ez a fogalmazás dolog. Szóóóóval, inkább annyit mondok, hog jó olvasást! :)
Puszi, Lauren W.

1.      Eredetileg nem szerettem Glimmert, sem semelyik Hivatásost, mert meg akarták ölni Katnisst.

2.      A facebookos csoportban szavazták meg, hogy Ruta története után Glimmerrel foglalatoskodjak.

3.      Nehezen tudtam elengedni a karaktereket, mert nagyon a szívemhez nőttek

4.      Ezért találtam ki, hogy mi lenne, ha csinálnék egy Alternatív befejezést?

5.      Emiatt mégjobban megszerettem a történetet, és kitaláltam, hogy kell neki második (talán harmadik is, de egyenlőre psssszt!) évad.

6.      Már bánom, hogy nem adtam neki valami jobb címet, mert a „Glimmer története” olyan sablonos hatású.

7.      Ennek ellenére, ha új címet kellene adnom neki, nem tudnám, mi lenne az.

8.      Úgy terveztem, hogy Marvel és Glimmer a sztori végéig csipkelődni fognak, de annyi kommentet kaptam, ami összeboronálta őket, hogy a saját számításomat is felülírtátok.

9.      A Peterson és a Brooker vezetéknévnek nincs semmi előtörténete. Ezek jutottak eszembe legelőször.

10.  Marvelt mindig Augustus Watershez hasonlítom magamba.

11.  Glimmer története-másképp 20 feliratkozót hozott, ha jól emlékszem.

12.  Az őszi szünetben fejeztem be az utolsó alternatív fejezetet, és álltam is neki A szikrának.

13.  Marvel halálát már akkor eldöntöttem, amikor elkezdtem megírni az első alternatívát (gonosz vagyok).

14.  Volt egy időszak, amikor megfeledkeztem arról, hogy ők Hivatásosak, és kellene, hogy legyen támogatójuk.

15.  Először nem tudtam ki játssza Glimmert a filmben, de utánanéztem.

16.  Muszáj volt megjegyeznem a Marvelt alakító színész nevét is (Jack Quaid), mert róla is kellett kép a fejléchez/könyvborítóhoz.

17.  Amikor az első fejezetnek azt a részét írtam, hogy Glimmer összeveszik Aspennel nem is gondolkodtam el a nevén. Nem akartam neki nagy szerepet adni, de miután elkezdtem A szikrát muszáj volt, hogy Glimmernek legyen kire támaszkodnia Marvel halála után.

18.  Megbántam, hogy háromnaponta hoztam az elején a részeket, mert ha akkor nem úgy csinálom, nem két hónap alatt végzek az eredeti sztorival.

19.  Mindig akkor tudtam a legjobban írni, ha teljesen ráhangolódtam a Thg-re. Hanging tree-t, Safe and sound-ot hallgattam, és néztem az első részt.

20.  Sokszor olvastam el az első könyvet. Egyszer rendesen. Egyszer Ruta története miatt, bár ott inkább csak átlapoztam. Egyszer Glimmer miatt, és még egy párszor magamnak, csak úgy. :D

21.  Teljesen elmélyültem Glimmer karakterében, folyamatosan az járt a fejemben, hogy mit tenne ő az adott helyzetben.

22.  Ha a Glimmer fázott, akkor én sem vettem fel pulcsit, nem takaróztam be, csak, hogy átérezzem. Ha éhesek voltak, én is megéheztem (mindig olyankor sikerült éhezős részt összeraknom, amikor én is éhes voltam.) és nem ettem, csak, hogy érezzem.

23.  Volt olyan, amikor három alternatívot sikerült megírnom egy nap alatt.

24.  Marvelt először egykének szántam, de a karácsonyi különkiadásban feltűnt a nővére. Nem tudom hogyan, de egyszer csak jött, és ott volt. Kénytelen voltam megtartani.

25.  Nagyon sajnálom, hogy Suzanne nem írt részletesebben az Első Körzetről, és az ott élő emberekről, mert így mindent nekem kellett kitalálnom.

26.  Ez a második történetem amit be is fejeztem…

27.  … és amit publikáltam

28.  Ennél a történetnél valahogy sosem volt olyan  érzésem, hogy „Jaj, legyen más vége!”.

29.  Legjobban a Marvel-Glimmer veszekedős részeket szerettem.

30.  Nem szerettem írni a kiképzés alatti részeket.         

+1. Carlának sem szántam nagyobb szerepet, de annyira megszerettem, hogy nem tudtam kihagyni A szikrából.

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon jó hogy így összeszedtél 30 dolgot a GT-ről, mert így sokat megtudhattunk, amit csak eddig te tudtál! :D
    Bevallom, én is a Marvel-Glimmeres részeket szerettem a legjobban. :D Én se szeretem írni a kiképzéses részeket, de hát elengedhetetlenek sajna :/
    Szia! :)
    Puszi, Sofia^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Ezzel nagyon sok kulisszák mögötti infót adtam ki :D
      Örülök, hoyg tetszett az ötlet :)

      Törlés