2015. október 24., szombat

15 feliratkozós különkiadás- kérdések és válaszok

Sziasztok.
Igen, megjöttem ezzel is, és tudom, a bejegyzésnek nem adhattam volna hosszabb címet. A kérdéseket félkövér a válaszokat normál betűtípussal olvashatjátok. Mivel 10 kérdés jött össz-vissz, ezért tettem hozzá még én is egyet-kettőt.
Lauren Write
 
1. Hogy jött az ötlet, hogy leírod Ruta és Glimmer történetét?
Hát, az igazat megvalva, mindig is imádtam Rutát, és kíváncsi voltam mi is zajlik a fejében, a háttérben, amit Katniss szemszögéből nem derülhetett volna ki. Fürdés közbe jött az első pár sor. Akkor hülyeségnek tartottam, és tudtam, hogy úgy se fejezném be a dolgot. Aztán, ez máshogy lett. Annyira belelkesültem, hogy muszáj volt leírnom ezeket a sorokat. Miután ez meg volt, rögtön meg is csináltam a blogot, még wordpressen. Aztán áttértem bloggerbe.
Glimmer történetének már más sztorija van. (Hihi, remélem mindenki levágta a szóviccet.) Akartam írni még egy ff-t, és a csoport tagok adták az ötletet. Nem olyan szívesen kezdtem el, de a prológusnál már beleszerettem.


2. Hogy találtál rá a HG-re?
Meg akartam nézni a filmet jó ideje, mert rengeteg képet láttam róla, meg hallottam is. De mindig húztam-halasztottam, de aztán amikor megnéztem.... SOKKOLT. Tetszett, meg minden, de nem értettem, hogy az a picsa - bocsánat -( Effie) és a többi Kapitóliumi miért hord ilyen göncöket. Mi van a tesszerával? Hogyan kerülhet be többször a neve? Ilyen kérdések kavarogtak a fejemben, révén, hogy nem olvastam el a könyvet, csak miután láttam az összes megjelent filmet. A második részét kb. 1 hónapra rá néztem meg, és az is elég zavaros volt. Amint kijött jó minőségben a Kiválasztott 1 rögtön megnèztem. Majd elolvastam a könyveket. Emlékszem, megvettem magamnak az elsőt, és akkora piszok szerencsém volt, hogy az volt az utolsó az Alexandrában. Egy hét alatt kivégeztem. Három hétre rá mentem a következőért, és még mindig nem volt Az Éhezők Viadalából. *ördögi kacaj*

3. Mi volt az első benyomásod róla?
Részben már válaszoltam rá, viszont hozzátennèk még valamit. Nem hittem volna, hogy valami ki tudja ütni nálam az Alkonyatot a nyeregből. És, hogy ez a valami a THG lesz.

4. A fejezeteket worben, vagy bloggerben írod meg? Ha wordben, hányas betűmérettel?
Egyik sem. Telefonon, jegyzetben, mert az mindig kéznél van. Aztán a blogger app-al felteszem piszkozatba, onnan kimáslom gépről, beillesztem wordbe. Ellenőrzöm a hibákat, vissza bloggerbe, és mehet is a nyílvánosság elé.
Bonyolult, de már annyira a részemmé vált ez a rutin, hogy nem változtatnám meg semmi pénzért.

5. A családod tudja, hogy blogolsz? Ha igen, tetszik nekik a történet?
Nem, nem tudják, csak, hogy imádok írni, és imádom a THG-t.
6. Te is nehezen ölöd meg a kedvenc karaktereidet?
Hát, asszem ez egyértelmű. Piszok nehéz. Miután Rutát "megöltem" -hiszen hivatalosan Suzanne ölte meg - is gyászoltam egy ideig, hogy neki tudjak állni Glimmernek, tudva, hogy őt is meg kell ölnöm. Azt hittem őt könnyebb lesz. Tévedtem.
7. Kinek a halálát volt a legnehezebb megírnod?
Ruta, mint már említettem. Mindkettő történetben nehéz volt, de talán a sajátjában még is nehezebb.
Glimmeré se volt Kis Miska.
Ha döntenem kell, akkor Rutát választom. Hiszen neki nem volt második esélye, mint Glimmernek.
De előre tudom, hogy erre a kérdésre a későbbiekben változni fog a válasz.

 
8. Kedvenc színed?
Zöld. Hát a tied? :D
Oké, igazi poénportyaidézetözön van itt emberek. Viccet félretéve tényleg a zöld, és a lila
 
9. Kedvenc állatod?
Zsiráf és a bagoly
 
10. Mikor döntöttél úgy, hogy blogolni fogsz?
Hát... ez már úgy 13 éves korom óta vonz, de sajna mindig feladtam, mert nem volt igazi motivációm. De asszem az első kérdésben választ adtam rá. Fürdés közben, egészen pontosan nem tudom. De a bloggerben Ruta történetét 2015. 05. 09-én kezdtem. Nem, nem jegyeztem meg. Megnéztem az első fejezet időpontját. :D
 

Éééééés, most jöjjenek az általam feltett kérdések magamnak, amik esetleg érdekelhetnek benneteket.

 
11. Ki a kedvenc férfi karakterem?
Finnick és Peeta holtversenyben vannak.
12. Milyen filmeket/könyveket szeretek még a HG-n kívűl?
Csillagainkban a hiba, Alkonyat, Csontváros, és most kezdtem a Párválasztó trilógiát, ami eddig benne vana top 3 könyv sorozatomban.
Elnézést, ez a kép, csak így volt meg!
13. Ki a kedvenc női karakterem?
 
Gondolhatjátok, hogy Katniss mindenképpen benne van. :D Imádom őt, nagy pédaképem, (meg persze Jennifer is)
Ruta és Glimmer- gondolom ez sem volt meglepő
Johanna- imádom a hummorát, a beszólásait
14. Melyik karakter(eke)t nem bírom?
Gale- most komolyan, úgy érzem nem kellragoznom, ha tényleg muszáj lenne át kell hajlanom spoilerbe.... Szóval, SPOILER következik! Értem én, hogy nem tudta, hogy Katniss húga is ott lesz a bombázásban, nem is ez a fő dolog, amiért nem bírom. A megnyílvánulásai miatt. "Tudtam, hogymegcsókolsz. (...) Mert szenvedek" Mi ez, ha nem bűntudatkeltés? Nem elég Katnissnek az, amin keresztül ment, még Gale is rá tesz egy lapáttal a szenvedésére.
Katniss anyukája- Ismételten SPOILER: Oké, aláírom, meghalt az egyik lánya, de ott kéne lennie a másik mellet... Vagy tévedek?
Spoiler vége.
 
15. Mit kérdeznék Suzanne Collinstól, ha alkalmam nyílna rá? /A Spoiler szerintem az egészre érvényes úgy nagyjából. Amit félkövérrel írok, arra nem/
1. Miért ölted meg Primret, és Finnicket??? Értem én, hogy háború, de Prim halála annyira felesleges volt...
2. Mi a neve Katniss és Peeta gyerekeinek?
3. És Annienek meg Finnickéének?
4. Thresh hogyan halt meg?
5. Meg lett tartva a Kapitóliumi gyerekek Viadal?
 
Húú... Ahogy így nézem 1 darab volt, ami nem spoileres. Namindegy.
 
Hogy tetszett? :) Nektek mik lenének a kérdésekre a válaszok?
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 

6 megjegyzés:

  1. Tudnád linkelni a Ruhás történetedet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rutatortenete.blogspot.com
      Nem a legjobb, nem is vagyok annyira büszke rá, de ez volt az első :)

      Törlés
  2. Nálam az Alkonyat maradt az első helyen a THG es a beavatott holt versenyben a második ��pedig egy darabig ugy tűnt a THG lesz az első de a vége picit lehangoló volt�� így maradt az Alkonyat��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, az Alkonyatban kevesebb a halál, és sokkal boldogabb a vége :)

      Törlés
  3. Sziaaa van egy kis meglepetésem neked itt ----> http://theyoungdefender.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés