2015. augusztus 14., péntek

Hasonlítsuk össze a két blogot! (Ihlet és időhiány van)

Igen, jól látjátok a címből kifolyólag, nem fejezettel jövök, amit nagyon sajnálok, de nem igazán volt időm irogatni...:)
Helyette beszélek egy kicsit a matekról, pontosabban a számokról, és egyéb adatokról.
Túlléptük a 2000 oldalmegjelenítést, amit nagyon köszönök :)
6(!!) rendszeres olvasóm van feliratkozva a webhelyre, amit szintén KÖSZÖNÖK!
Sajnos lemaradtam a kerek 2000-ről, pedig szerettem volna egy 2000 oldalmegjelenítéses különkiadást, de aztán oda jutottam, hogy valami kerek összegnél kéne, sőt, mint mondtam, nem volt időm írni.
UPDATE: Még is lesz meglepi, úgy néz ki :)
De azt majd holnap meglátjátok ;)
De, csinálok nektek egy kis össze vetést, Ruta és Glimmer története között.
Különbségek, hasonlóságok, képekkel illusztrálva.

Fejlécek:
Ruta történeténél ezt a csodálatos fejlécet láthattátok az oldalon, ami Korl Evelin, Thresh Viadalának írója készített nekem.

Glimmer történeténél, Lajkó Szandi munkájában gyönyörködhettek.
 
 
Design:


Ruta történetét, ezzel az egyszerű, világos, vidám designel láthattátok, bár meg kell mondjam, megszenvedtem ezzel is. Őszintén szólva, nagyon.
 
Egy teljesen ellentétes, komor árnyalatú blogba csöppentünk, Glimmer történeténél. Igaz, az alapsablon teljesen ugyanaz, azért itt már nagyobb tapasztalatom volt, egyből tudtam fejlécet beállítani, és a színek, betűtípusok kiválasztása is könnyebben ment, de a modulokkal megkűzdöttem. Aztán, láss csodát, sikerült.
 
 
Egyéb:
 

 
Ruta történeténél 23 bejegyzés, és 1827 oldalmegjentés, és 1 követő. Húúú
 
 Ezzel szemben, Glimmer történeténél, a 19 bejegyzés alatt, összejött 2433 oldalmegjelenítés eddig, és 6 követő. KÖSZÖNÖM!


 
 
 
 
Remélem érdekes volt számotokra, ha nem, bocsi, hogy utattalak benneteket :)
 
Csók: Lauen W, 
 
 
 
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése