2015. július 17., péntek

Ajánló

Igen, amint a címből is láthatjátol, úgy döntöttem, most nem résszel, hanem egy kis ajánlóbal jövök.

Pár blog, amit újjonnan találtam, rövid tartalommal:
- Rókaképű története
Ide kattnitsatok, hogy elérjètek.
Író: Dodo
Tartalom:
A 74. Éhezők Viadalát a Rókaképű szemszögéből írja le. Nagyon sajnálom, hogy nem tudjuk meg a rendes nevét a könyben, de itt, az írónő ad neki -nem csak nevet, hanem személyiséget is. Olvassatok bele. Megéri.
- Thresh viadala
Ide kattintsatok, hogy elérjétek
Író: -
Tartalom:
A már ismert 74. Éhezők Viadala, ismét egy kicsit másképp, ismét egy új szemszögből. Ezúttal a Tizenegyedik Körzet fiú Kiválasztottja, Thresh gondolataiba olvashatumk bele.

- Panem lángokban (3. Nagymészárlás másképp)
Igaz, ezt befejezte már, igaz, felhagyta a befejezését, de akkor is, érdemes belenézni, ha még nem olvastad.
Ide kattintsatok
Iró: Sarah Daylor
Tartalom: Ez a kétévados történet egyszer a Harmadik Nagy Mészárlást mutatja be, egy kicsit másképp, egy ikerpár egyik tagjának szemszögéből, akik belecsöppennek a Viadalok szörnyűségébe.
Ha nem akarsz SPOILERT, akkor ezt a részt ugrasd át, és menj a következő bloghoz.
A második évadban Chloe és Zoe a lázadók jelképévé válnak, Katniss oldalán. De ahhoz, hogy többet tujd meg, olvass bele.

- Az első viadal
Ide kattintsatok
Iró: Johanna Mason és Lorella
Tartalom: még nem igazán olvastam bele, csak az első egy két fejezetbe, de egyértelmű, hogy az első Viadalt mutatja be, egy lány szemszögéből. Mentor nélkül, példa nélkül... Vagyis,kíváncsi vagyok, hogy a mentor dolog hogy is zajlott...Ha ti is, olvassatok bele!

- Johanna Mason a lázadó
Ide kattintsatok
Iró: Johanna Mason
Tartalom: Johanna viadalába nyerhetünk betekintést, és, hogy hogyan is élt a mi favágósliftbenpucérrávetkőzőscsajszink :D

Ennyi lett volna.
Gondolkodok, hogy majd fogok még ilyeneket hozni, de nem kell kézpénznek venni...:)

U.i.: ezek azok a blogok, amiket én olvasok/olvastam/belekezdtem :)
Remélem nektek is tetszeni fognak.
Puszi: Lara

6 megjegyzés:

  1. Köszönön szépeb, hogy beleraktad a blogomat ❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen hogy beraktad az én blogomat is! <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Szia! ((:
    Köszi, hogy ajanlottad a blogom! ((: Az igazat megvalva meglepődtem, nem is tudtam, hogy olvasod! Persze nagyon örülök! :D (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig olvasom, csak nem nagyon kommentelek (egyébkènt, egyiket sem követem túl régóta), mert nem mindig vagyok bejelntkezve, szóval, csak olvasok.
      Igazán nincs mit, mindig örülök az ilyen kis pozitív visszajelzésnek. :)
      Lara

      Törlés